Autoritatea publică: 
Agenția Națională de Asigurare a Calităţii în Educație și Cercetare

Denumirea funcţiei:

Șef serviciu, Serviciul Managementului Documentelor

Data limită de depunere a dosarului de concurs: 

11.07.2017

Unități disponibile:

1 (una)

Scopul general al funcţiei: 
Gestionarea documentelor și asigurarea circuitului lor.

Sarcinile de bază:

- Elaborarea și asigurarea proiectelor de instrucțiuni/regulamente în vederea asigurării unui management eficient al documentelor:

- Asigurarea înregistrării, evidenței și examinării calitative și în termen a documentelor și petițiilor;

- Organizarea procesului de optimizare a circuitului documentar, de înregistrare, expediere, arhivare, evidenţă şi păstrare a documentelor, asigurarea controlului executării documentelor în conformitate cu prevederile Regulamentului-cadru cu privire la ţinerea lucrărilor de secretariat în autorităţile publice centrale şi alte documente normativ-metodice interne;

- Elaborarea rapoartelor/notelor informative semestriale și anuale privind managementul intern al documentelor.

Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare şi de primire a dosarelor:

Stînca Nadejda

E-mail: [email protected]  / Telefon: 079052021

Tip de angajare:

Pe perioadă nedeterminată

Condiţiile de participare la concurs:

· deţine cetăţenia Republicii Moldova;

· cunoaște limba română;

· are capacitate deplină de exerciţiu;

· are studiile necesare prevăzute pentru funcţia respectivă;

· nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.

Cerinţe specifice pentru participare la concurs:

· studii superioare sau superioare în proces de finalizare;

· cunoaşterea structurii sistemului educaţional din Republica Moldova;

· cunoaşterea cadrului normativ general şi în domeniu, strategiile şi politicile educaţionale din R. Moldova și UE;

· cunoașterea unei limbi de circulație internațională (engleză, franceză sau germană) va constitui un avantaj;

· posedarea abilităților de utilizare a tehnologiilor informaționale (hardware și software) aferente realizării responsabilităților funcționale.

Documente ce urmează a fi prezentate (pentru concurs):

· Copia buletinului de identitate;

· Copiile diplomelor de studii;

· Curriculum Vitae;

· Scrisoare de motivare (maximum o pagină).

Modalitatea de depunere a dosarului de concurs:

prin email sau personal, la adresa: [email protected]