Autoritatea publică:
Agenția Națională de Asigurare a Calităţii în Educație și Cercetare
Denumirea funcţiei:
Șef serviciu, Serviciul Managementului Documentelor
Data limită de depunere a dosarului de concurs:
11.07.2017
Unități disponibile:
1 (una)
Scopul general al funcţiei:
Gestionarea documentelor și asigurarea circuitului lor.
Sarcinile de bază:
- Elaborarea și asigurarea proiectelor de instrucțiuni/regulamente în vederea asigurării unui management eficient al documentelor:
- Asigurarea înregistrării, evidenței și examinării calitative și în termen a documentelor și petițiilor;
- Organizarea procesului de optimizare a circuitului documentar, de înregistrare, expediere, arhivare, evidenţă şi păstrare a documentelor, asigurarea controlului executării documentelor în conformitate cu prevederile Regulamentului-cadru cu privire la ţinerea lucrărilor de secretariat în autorităţile publice centrale şi alte documente normativ-metodice interne;
- Elaborarea rapoartelor/notelor informative semestriale și anuale privind managementul intern al documentelor.
Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare şi de primire a dosarelor:
Stînca Nadejda
E-mail: [email protected] / Telefon: 079052021
Tip de angajare:
Pe perioadă nedeterminată
Condiţiile de participare la concurs:
· deţine cetăţenia Republicii Moldova;
· cunoaște limba română;
· are capacitate deplină de exerciţiu;
· are studiile necesare prevăzute pentru funcţia respectivă;
· nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.
Cerinţe specifice pentru participare la concurs:
· studii superioare sau superioare în proces de finalizare;
· cunoaşterea structurii sistemului educaţional din Republica Moldova;
· cunoaşterea cadrului normativ general şi în domeniu, strategiile şi politicile educaţionale din R. Moldova și UE;
· cunoașterea unei limbi de circulație internațională (engleză, franceză sau germană) va constitui un avantaj;
· posedarea abilităților de utilizare a tehnologiilor informaționale (hardware și software) aferente realizării responsabilităților funcționale.
Documente ce urmează a fi prezentate (pentru concurs):
· Copia buletinului de identitate;
· Copiile diplomelor de studii;
· Curriculum Vitae;
· Scrisoare de motivare (maximum o pagină).
Modalitatea de depunere a dosarului de concurs:
prin email sau personal, la adresa: [email protected]